دانلود نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان

کاملترین مرجع گزارش تخصصی معلمان

دانلود نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان

کاملترین مرجع گزارش تخصصی معلمان

دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس, گزارش تخصصی معلمان,بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان رایگان,گزارش تخصصی معلمان پایه ششم,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل پرستاری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون اجرایی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل آموزگاری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمان,گزارش تخصصی مرتبط با شغل پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل دبیری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل دبیری ریاضی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلم,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی ریاضی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع

  • ۰
  • ۰


مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

ضعف دریادگیری خواندن ونوشتن، بیماری است که ریشه در ژنتیک دارد. یادگیری خواندن و نوشتن پروسه پیچیده‌ای است که به مرور زمان در سلول‌های مغزی بایگانی می‌شود و پس از ذخیره اطلاعات اولیه، زمان خواندن یا نوشتن سلولهای مغزی به طور خودکار اطلاعات را پردازش و تحلیل می‌کنند و افرادی که گرفتار این مشکل هستند توانایی مغزی کمتری در یادگیری دارند.ضعف در یادگیری یاکندذهنی مشکلی است که اغلب به صورت خانوادگی مشاهده می‌شود.یعنی چند نفر از اعضا یک خانواده ازاین مسئله رنج می‌برندو این نکته پژوهشگران آلمانی را بر آن داشته است تا در این زمینه بیشتر تحقیق کنند. تا چند سال پیش افرادی که دچار اختلال یادگیری بودند، در زمره کم توانان ذهنی قلمداد می شدند.اماپژوهشگران دریافتندکه برخی از کودکان، بهره هوش عادی یا حتی بالاتر از عادی دارند و با وجود این در یادگیری برخی ازدروس آموزشی، با وجود کوشش قابل توجهی که از خود نشان می دهند، ناتوان هستند.

مقدمه

ویژگی اصلی بیان نوشتاری توانایی پایین سازمان دهی و ارایه‌ی اطلاعات به شکل نوشتاری در مقایسه با توانایی قوی‌تر در سازماندهی و ارایه‌ی اطلاعات به شکل شفاهی-کلامی (مانند گویه‌های کلامی درآزمون هوش) است. در صورتی که مشکل فقط به صورت املانویسی باشد و بیان افکار به صورت نوشتاری مشکلی نداشته باشد، احتمال وجود نارسایی در پردازش واج شناختی به عنوان یکی از ویژگی‌های اختلال خواندن بیشتر است. اگرچه افرادی که اختلال بیان نوشتاری دارند معمولاً ضعف املا نیز دارند ولی در دستور زبان، اصول نگارش و موضوع برای نوشتن نیز ممکن است مشکل داشته باشند.نوشته‌های آنها بسیار ساده وکوتاه است و به علت داشتن مشکلات دستور زبان وخطاهای اصول نگارش نمی‌توان مطلب را به خوبی دنبال کرد. ضعف در مهارت‌های نوشتن چند دلیل دارد. دربرخی از موارد،نارسایی‌های موجود در یکپارچه سازی دیداری ادراکی وهماهنگی حرکتی عامل بروزمشکل هستند.این کودکان درساز وکارهای نوشتن مشکل دارند، هنگام نوشتن باید به دست خط خود دقت زیادی بکنند. به همین دلیل فکر و مطلبی را که می‌خواهند برروی کاغذ بیاورند ازدست می‌دهند.درصورتی که ضعف نوشتاری ازهماهنگی حرکتی ناشی شده باشد،مشکل را نمی‌توان نوعی نارسایی واقعی در زبان نوشتاری به حساب آورد و نشانه‌هایی که کودک نشان می‌دهد را بهتر است به عنوان اختلال در مهارت‌های حرکتی محسوب کرد



لینک دالنود:

گزارش تخصصی اختلالات خواندن و نوشتن در دانش آموزان


گزارش تخصصی اختلالات خواندن و نوشتن در دانش آموزان


  • ۹۶/۰۶/۰۳
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی