دانلود نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان

کاملترین مرجع گزارش تخصصی معلمان

دانلود نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان

کاملترین مرجع گزارش تخصصی معلمان

دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس, گزارش تخصصی معلمان,بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان,گزارش تخصصی معلمان راهنمایی,گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی,گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی,گزارش تخصصی معلمان پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی معلمان رایگان,گزارش تخصصی معلمان پایه ششم,گزارش تخصصی معلمان هنرستان,گزارش تخصصی معلمان علوم تجربی راهنمایی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل پرستاری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون اجرایی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل آموزگاری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمان,گزارش تخصصی مرتبط با شغل پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل دبیری,گزارش تخصصی مرتبط با شغل دبیری ریاضی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلم,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی ریاضی,گزارش تخصصی دبیران,گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع

۸۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعداد صفحات: 31     کد محصول :6731      حجم فایل:78,1 KB      نوع فایل :rar 

اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان انگلیسی

دانلود اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی
چکیده
پژوهش حاضر، تلاشی است که در راستای بررسی تأثیر ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی دختر سال دوم متوسطه در سال تحصیلی 95-94 انجام گرفته است. به همین منظور تعداد — نفر دانش آموز دختر سال متوسطه دوم ، از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای یا طبقه بندی شده به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. سپس برای تعیین ضریب هوشی دانش آموزان ـ با کمک مشاور مدرسه ـ تست ریون روی دانش آموزان اجرا گردید.بعد از این مرحله، قبل از اجرای پژوهش، از دروس اول ، دوم و سوم کتاب سال سوم راهنمایی، آزمونی به عنوان پیش آزمون برگزار گردید و بعد از اجرای پژوهش نیز از دروس هفت،هشت و نه کتاب، آزمون دیگری بین دانش آموزان به عنوان پس آزمون اجرا شد. پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس میانگین نمرات پیش آزمون و پس آزمون اندازه‌گیری شد. پس از تجزیه و تحلیل آماری داده ها ، با استفاده از روش تحلیلی آزمون دو زوجی (paired Sample t test ) نتایج نشان داد که ایجاد انگیزه می‌تواند روی بالا بردن میزان یادگیری درس زبان دانش آموزن مؤثر باشد.

مقدمه
موضوع اصلی من ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی میباشد.هدف من از انجام این اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی سال دوم متوسطه است. همانگونه که بر همگان آشکار است حدود سی و چند سال است که کتاب زبان انگلیسی تغییر نیافته است و با وجود اینکه این کتاب بر اساس روش Audio-Lingual Method طراحی شده که براساس تکرار ،تمرین ،عدم ترجمه و تا حد ممکن عدم تدریس گرامر می‌باشد ولی در بسیاری از مدارس هنوز این کتاب به روش GTM که بر اساس ترجمه، حفظ و ارایه حفظیات است تدریس می‌شود و معلم حرف اول و آخر را می زند. پس جایگاهی برای اکتشاف، آزمون و خطا و ایجاد محیطی شاد برای ایجاد انگیزه و علاقه باقی نمی‌ماند.در‌واقع یادگیری یک زبان خارجی امریست که نیازمند وقت و تلاش فرد است اما با دانستن اینکه یادگیری پایدار و عمیق چگونه رخ می‌دهد و در چه شرایطی آسانتر اتفاق می‌افتد می‌توان این امر را تسهیل نمود. از دیدگاه کرشن(1985) یادگیری می تواند تنها زمانی رخ دهد که شرایط ویژه خاصی وجود داشته باشد که این شرایط عبارتند از تفکر مثبت ، اعتماد به نفس ، پایین بودن اضطراب. زمانیکه این شرایط وجود داشته باشند و مواد آموزشی به دانش آموز ارائه شود دانش آموز از فیلتر های عاطفی می گذرد و می‌تواند از این مواد عملا استفاده کند. در همین رابطه، دیویس (1996) چگونگی اینکه دانش آموزان می‌توانند یک زبانی را به شکل بهینه یاد بگیرند را به شکل زیر بیان می کند:در یادگیری چگونگی استفاده از یک زبان ، دانش آموزان باید فعالانه در فرایند آموزش شرکت کنند . معلم زبان باید فرصت هایی را در محیط کلاس درس ایجاد کند که دانش آموزان زبان را بفهمند. با استفاده از استراتژی های متنوع در تدریس، دانش آموزان میتوانند با استفاده از روش‌های فعال ،در بکار گیری زبان بهره ببرند و چگونگی کارکرد زبان و گرامر و ارتباط را فرا بگیرند.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان

اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


تعداد صفحات: 15 کد محصول :6732 حجم فایل:27,38 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی تاثیر مدراس غیر انتفاعی

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان
چکیده:
هدف از مقاله حاضر ،مقایسه کیفیت آموزش و پرورش مدارس دولتی و غیر انتفاعی در دو بخش کمی و کیفی میباشد. در روزگاری که انفجار دانش و اطلاعات، دنیا را با مولفه های متعددی به دنیای فرصت ها و تهدیدها تبدیل کرده است نقش آموزش و پرورش فعال، پویا، کارآمد و اثر بخش نه تنها بعنوان یک ضرورت اجتماعی که برای بقاء در عرصه پر تلاطم زندگی بسیار حائز اهمیت است. آموزش و پرورش سازنده و بالنده ، نیروی انسانی کارآمد و با صلاحیت را که برخوردار از دانش و اطلاعات نوین باشد برای خدمات مطلوب به جامعه تحویل نماید. این مدارس باید برقراری نظم منطقی و منعطف و با عنایت به شرایط علمی و آموزشی، زمانی و مکانی ، منافعی پایدار و متزاید و الگوهای برتر آموزشی و تربیتی را ارایه نمایند.
در این راستا درجه بندی مدارس نخستین گام برای ارایه الگوهایی است که به انسجام و انظباط فعالیت های متنوع ، فکری ، علمی و فرهنگی می انجامد و نیز به ایجاد نظم ضابطه مداری ، شفافیت و نظارت در امور تاثیر می گذارد و به یک هماهنگی معقول در فرایند تعلیم و تربیت متناسب بازمان و تحولات آن منجر می شود.

مقدمه:
مدارس غیر انتفاعی مدارسی است که از طریق مشارکت مردم، مطابق اهداف ضوابط و دستور العمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش تحت نظارت آن وزارتخانه تاسیس و اداره می شود.
ذکر این توضیح در ابتدا ضروری است که عنوان «غیرانتفاعی» از آن جا که هیچ گونه سنخیت و تناسبی با کارکرد این گونه مدارس نداشت، چند سالی است که به «غیردولتی» تغییر یافته است و در حال حاضر با چهار نوع دسته‌بندی مدارس روبرو هستیم: دولتی، غیردولتی، شاهد و هیئت امنایی. مدرسه شاهد ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که البته فرزندان غیرشاهد را نیز با قید شرایطی ثبت نام می‌کنند. مدرسه هیئت امنایی، نوعی مدرسه، بین ساختار دولتی و غیردولتی است که زیرنظر یک هیئت امنا متشکل از مدیر، نماینده شورای دبیران، رئیس انجمن اولیا و مربیان و چند نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی مورد اعتماد اداره می‌شود. هدف از تشکیل مدارس هیئت امنایی کمتر شدن وابستگی مالی مدارس به دولت و مشارکت مردم در اداره‌ی مدارس بوده است.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
مدرسه دولتی ۴
مدرسه غیردولتی (غیرانتفاعی) ۴
چه معیارهایی برای انتخاب مدرسه مهم هستند؟ ۵
تاریخ و اهداف تاسیس مدارس غیرانتفاعی در ایران ۱۰
اهداف اساسی شکل گیری مدارس غیر انتفاعی ۱۱
نکته پایانی و جمع‌بندی ۱۳
منابع: ۱۴

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی بر روند آموزش و یادگیری دانش آموزان

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

  تعداد صفحات: 20     کد محصول :6733      حجم فایل:53,79 KB      نوع فایل :rar 



اقدام پژوهی کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم

دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم

چکیده
در این اقدام پژوهی به کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم میپردازم. پس از انتخاب موضوع اقدام پژوهی به کامل کردن بحث در مورد نکات زبانی و ادبی دانش آموزان پرداخته ام.سپس گزارش کار خود را در کلاس درس به مشاوره و اولیا ارائه دادم و بعد از گرفتن اشکالات آن با موضوع بالا شروع به انجام دادن پژوهش نموده ام.
واژه کلیدی:
کیفیت بخشی ادبیات،زبان و ادبیات هفتم،نکات ادبی هفتم

مقدمه
موضوع اصلی من کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم میباشد.هدف من از انجام این اقدام پژوهش تقویت مهارت سخن گفتن، تقویت فن بیان، مشارکت در فعالیت‌های گروهی، تقویت تعامل بین معلم و دانش‌آموزان ( و دانش آموزان با یکدیگر ) و ارزشیابی میزان درک دانش‌آموز از مطالب درس است.ارتباط منطقی که من با این مسئله در پایه هفتم داشته ام این بود که امسال سمت شغلی بنده دبیر ادبیات پایه هفتم است و این مسئله برای من در کلاس به وجود آمده است.بنابر این تصمیم گرفتم روی نکات زبانی ادبی هفتم کار کنم تا در آنها شاهد تغییراتی که در بالا اشاره کرده ام شوم.
فهرست
چکیده 5
واژه کلیدی: 5
مقدمه 6
بیان مسئله(توصیف وضع موجود) 7
یافته های تجربی 8
اهداف : 10
یافته های علمی 10
گردآوری اطلاعات شواهد(جمع آوری اطلاعات) 16
تجزیه و تحلیل آرایه های ادبی 17
ارائه راهکارها 18
نتیجه گیری 19
منابع 20



لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم

دانلود اقدام پژوهی کیفیت بخشی در نکات زبانی ادبی در دانش آموزان پایه هفتم


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


گزارش تخصصی تاثیر مصرف غذاهای مغذی حاوی پروتئین وویتامین بر روند یادگیری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مصرف غذاهای مغذی حاوی پروتئین وویتامین بر روند یادگیری دانش آموزان
چکیده:
خوب رشد کردن در دانش آموزان به مواد غذایی بستگی دارد که با اثر متقابل باعث رشد ونمو میشود.یک ماده غذایی تنهایی یا یک گروه ازمواد غذایی وجود ندارد در سلامت دانش آموزان اهمیت بسیاری زیادی داردخوردن صبحانه برای کودکی که آماده ی رفتن به مهد کودک و مدرسه می شود، بسیار مهم است ، میان وعده مناسب برای دانش آموزان در مدرسه یا خانه باید شامل مواد غذایی وخوراکی باشد که جزگروهای اصلی غذایی هستند عبارتند از:میوهای تازه فصل انواع سبزی میوه های خشک انواع برگه ها(این خوراکی علاوه بر داشتن مواد قندی طیعی حاوی برخی از ویتامین هستند.)انواع وغذاها که حاوی پروتین گیاهی مرغوب وچربی مفید هستند وشیرکه می تواند همراه بیسکویت ساده یا کیک خانگی میل شود.ساندویچ نان وپنیر وگردو وخرماوغیره سوء تغذیه فعالیتهای مغز را کاهش داده و باعث بروز مشکلاتی در یادگیری می شود و سوء تغذیه مزمن منجر به حواس پرتی،بی توجهی به محرک های طبیعی و رفتار های کنش پذیر در دانش آموز می گردد.

مقدمه:
تحقیقات و مطالعات جدید حاکی از آنست که چنانچه فردی با رژیم غذایی نامناسب و ناکافی تغذیه شود، تأثیرات سوئی بر قابلیت یادگیری فرد و تمرکز حواس و هوشیاری وی برجا می‌ماند.
تحقیقات و مطالعات جدید حاکی از آنست که چنانچه فردی با رژیم غذایی نامناسب و ناکافی تغذیه شود، تأثیرات سوئی بر قابلیت یادگیری فرد و تمرکز حواس و هوشیاری وی برجا می‌ماند. به خوبی روشن شده است که سو تغذیه «پروتئین-انرژی» اختلالی است که در اثر کمبود مواد مغذی گوناگون بوجود می‌آید و قادر به مخاطره انداختن سلامت مغزی و قدرت حافظه و یادگیری است
غذاهاى حاوى پروتئین میزان یادگیرى را افزایش مى‌دهند. آنها همچنین ابزار لازم براى ارتباط بین سلولهاى مغز را فراهم مى‌کنند. از سوى دیگر کربوهیدراتها ، انرژى بخش هستند اما اگر به مقدار زیاد و بدون پروتئین کافى مصرف شوند موجب خواب آلودگى مى‌شوند. کمبود اسیدهاى چرب ضرورى موجب آلرژى و مشکلات یادگیرى شامل کم توجهى و اختلالات پیش فعالى (AD/HD) مى‌شود.



لینک دالنود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مصرف غذاهای مغذی حاوی پروتئین وویتامین بر روند یادگیری دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی تاثیر مصرف غذاهای مغذی حاوی پروتئین وویتامین بر روند یادگیری دانش آموزان


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

تعداد صفحات: 30 کد محصول :6735 حجم فایل:83,49 KB نوع فایل :rar 


اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان

دانلود اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان

چکیده
در این اقدام پژوهی به بررسی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان پرداخته ام. مشکلات انسانی عمدتاً از مسایل اجتماعی و ناشی از ارتباط با دیگران است و ارتباطات ناسالم هسته مرکزی اکثر مشکلات روانی را تشکیل می‌دهند، بنابراین روابط سالم ومؤثر سبب آرامش و امنیت روانی می‌گرددوروابط ناسالم اضطراب و نگرانی فرد را افزایش می‌دهند. در واقع روابط سالم ومؤثر روابطی است که هر انسان سالمی با تمامی وجود ، آن را جلب می‌کند. به اعتقاد کارل راجرز برای رسیدن به درک همدلانه و ارتباط مؤثر شرایطی لازم است از جمله: بی‌ریایی، صداقت، خود بودن و درک مثبت نامشروط. همچنین وی اعتقاد دارد که برای رسیدن به درک همدلانه بایستی به این قاعده توجه کرد که «هر شخصی باید زمانی لب به سخن بگشاید و نقطه نظر خود را بازگو کند که ابتدا نقطه‌نظر و احساسات مخاطب خود را به دقت درک کرده باشد». گوش دادن پویا به معنای گوش فرادادن همدلانه به طوری که بتوانید تا حد امکان تجربه مخاطب خود را درک کنید و به موقعیتی برسید که با او ارتباط مؤثری برقرار سازید.در این اقدام پژوهی من به بحث در موضوع پیش آمده در مدرسه اشاره میکنم.

مقدمه
موضوع اصلی من اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان است.هدف من از انجام این اقدام پژوهش اصلاح آن روابط اجتماعی در مدرسه است بشر موجودی اجتماعی است و ایجاد ارتباط بین اعضای جامعه یکی از نیازهای بدیهی است. انسانها وقتی صحبت می‌کنند واژه‌ها را بی‌هدف از دهان خارج نمی‌کنند بلکه هدف برقراری ارتباط با دیگران و خطاب به آنهاست. ما انسانها صرفاً نمی‌کوشیم فکرمان را بر زبان آوریم و بلند ادا کنیم، بلکه هدفمان تأثیر گذاری بر مخاطب یا مخاطبانمان است. با صحبت کردن می‌خواهیم طرف مقابلمان مقصودمان را بفهمد و او نیز به سخنانمان گوش می‌دهد تا مقصودمان را درک کند. ارتیاط دانش‌آموزان چه در محیط مدرسه و چه خارج از مدرسه بیرون از این چارچوب نیست یعنی اینکه رابطه دانش‌آموزان با هم چه از طریق ارتباط کلامی و یا غیر کلامی تأثیر گذاری بر روی هم است. دانش‌آموزان هرکدام با فرهنگ‌ها و خرده ‌فرهنگ‌های متفاوت و گاهاَ متضاد هم وارد مدرسه می‌شوند، طبعاً با برقراری ارتباط دانش‌آموزان تأثیر‌گذاری بر روی خصوصیات اخلاقی و شکل گیری شخصیت آنان نیز شروع می‌شود. حال اگر در جامعه‌ای فراوانی خانواده‌هایی که سنجش معیارهای عرفی و اخلاقی و علمی آن جامعه دارای فرهنگ‌های مناسب باشند و از بنیان‌های اخلاقی سالم برخوردار باشند، نتیجه برقراری ارتباط دانش‌آموزان مثبت و مطلوب خواهد بود عکس این قضیه نیز امکان دارد روی بدهد، یعنی تأثیر منفی فرهنگ دانش‌آموزان بعضی از خانواده‌های ناسالم بر رفتار سایر دانش‌آموزان انکار ناپذیر است. دلیل منطقی که من را وادر به انجام چنین پژوهشی،وضعیت ناچندان جالب روابط اجتماعی در مدرسه است.

فهرست
چکیده ۵
مقدمه ۶
بیان مسئله(توصیف وضع موجود) ۷
یافته های علمی ۱۱
گردآری اطلاعات شواهد ۱ ۲۱
تجزیه و تحلیل داده ۲۳
ارائه راهکارها ۲۷
اجرای راه حل انتخابی ۲۸
گردآوری اطلاعات شواهد ۲ ۲۹
نتیجه گیری ۳۰
منابع ۳۰



لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان

دانلود اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


تعداد صفحات: 14 کد محصول :6736 حجم فایل:27,48 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی راهکارهایی برای تقویت مهارت گفتاری

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای تقویت مهارت گفتاری (صحبت کردن) زبان انگلیسی متوسطه دوم

چکیده:
امروزه زبان انگلیسی و یادگیری آن از اهمیت بسیاری برخوردار است . چون اکثر تکنولوژیهای روز جهان ارتباط تنگاتنگی با این زبان دارند. و به علت ضعف اکثر دانش آموزان در یادگیری و به کار بردن این زبان در مد ارس و اهمیت بیش از حد این زبان بین المللی ما را بر آن داشت که به تحقیق و بررسی درباره ی این رشته بپردازیم.
دانش آموزان در طول سال آموزش زبان در مقطع راهنمایی و چهار سال تحصیل در دوره متوسطه قادر نیستند که مهارتهای لازم listening, speaking, writing and reading را به طور کامل و جامع کسب نمایند. در این گزارش سعی بر آن است تا این مشکلات بررسی شود.

مقدمه:
در امر آموزش زبان خارجی به دانش آموزان کمک می شود تا مهارت های “شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن” را به خود توسعه داده و دانش ساختاری پایه و واژگان ضروری زبان را در خود تقویت نمایند. شرکت فعال و همکاری گروهی دانش آموزان در فرآیند تدریس، دستیابی اهداف فوق را آسان تر می سازد. از جمله موارد مورد تاکید در امر آموزش زبان عبارتند از:
۱٫ به کار گیری دانش اموزان در فعالیت های عملی (Practical Tasks) مرتبط با شرایط واقعی زبان انگلیسی.
۲٫ ارائه فرصت کافی به دانش آموزان جهت تعامل (interaction) با یکدیگر.
۳٫ بهره گیری ازفعایت های دو نفره و گروهی جهت انجام فعالیت های جمعی به گونه ای که هر دانش آموز در یک کار گروهی دارای و ظیفه خاص باشد.
۴٫ برقراری تناسب مطلوب بین فعالیت ها از نظر کاربرد صحیح زبان (accuracy) و نیز به کارگیری روان و سلیس زبان (fluenct)
۵٫ ایفای نقش معلمین به عنوان تسهل کننده آموزش به گونه ای که معلم محوری در کلاس کاهش یافته و فعالیت های مبتنی بر یادگیری (Learning – directed activites) افزایش یابد.
۶٫ فرآیند ارزشیابی تداوم بخش فعالیت های مهارتی در آموزش و یادگیری باشد.
۷٫ انجام کارهای گروهی، سرودها، بازی های زبانی و ایفای نقش در کلاس.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
مکالمه و تلفظ: ۴
مهارت های چهارگانه ۵
نکات زیر می تواند برای بهبود صحبت کردن شما مفید باشد: ۶
نتیجه گیری: ۱۳
منابع: ۱۴


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای تقویت مهارت گفتاری (صحبت کردن) زبان انگلیسی متوسطه دوم

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای تقویت مهارت گفتاری (صحبت کردن) زبان انگلیسی متوسطه دوم


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
عداد صفحات: 20     کد محصول :6737      حجم فایل:61,34 KB      نوع فایل :rar 



اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه

دانلود اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه
چکیده
پژوهش نشان داده است که عامل رعایت نکردن قوانین و مقرارت در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است. اما پژوهش حاضر در مورد دانش آموزان پایه — متوسطه ۱ است که قوانین و مقررات مدرسه را رعایت نمی‌کنند. بعد از برخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل‌هایی به بهبود آن پرداختم. در ابتدای سال بود که متوجه شده‌ام دانش آموز جدید الورود به قوانین و مقرارت مدرسه آشنایی ندارد و مشکل دارند و من نیز وظیفه خود را میدانم که برای رفع این مشکل در مورد این پژوهش به بررسی‌های لازم بپردازم.

مقدمه
موضوع اقدام پژوهی حال حاضر عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه است. هدف اصلی من از انجام این پژوهش حل مشکل این دوره از دانش آموزان می‌باشدکه با قوانین و مقررات مدرسه آشنایی ندارند. دلیل منطقی که من را ایجاب به انجام این پژوهش کرد، روبرو شدن با این مسئله در کلاس و مدرسه است. چون من با دانش آموزان ارتباط دوستانه دارم این امید را داشتم که این معضل را حل کنم، پس به بررسی و حل آن پرداخته‌ام.درابتدایی سال بود که متوجه یک سری از دانش آموزان شده‌ام که قانون و مقررات مدرسه را رعایت نمی‌کنند و مایل نیستند که قانون مداری را رعایت کنند من نیز برای اداره کردن هرچه بهتر مدرسه و افزایش میزان کارآیی در کلاس درس دانش آموزان باید در اجرای مقررات به دانش آموزان آیین نامه قوانین و مقررات را در مدرسه در برد نصب کرده تا دانش آموزان با خواندن آن و آشنایی آن‌ها با قوانین مشکلی نداشته باشند. و همهٔ دانش آموزان قوانین را رعایت نمایند.



لینک دانلود:


اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه


اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


تعداد صفحات: 16 کد محصول :6738 حجم فایل:32,14 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی چگونه با کاهش استرس در کلاس، فرایند یادگیری را زبان انگلیسی را بهبود بخشید

دانلود گزارش تخصصی چگونه با کاهش استرس در کلاس، فرایند یادگیری را زبان انگلیسی را بهبود بخشید

چکیده:
بررسی‌های دانشمندان زبانشناس نشان می‌دهد که آمادگی روانی بیش از ۸۰ درصد یادگیری زبان انگلیسی را دربر می‌گیرد. هرچقدر هم روش یادگیری عالی باشد اگر ذهن ما این آمادگی را نداشته باشد، یادگیری زبان بیهوده است. بنابراین زیاد درگیر این نشوید که روش فلان دبیر چطور است یا فلان کتاب چگونه است. هر روشی که به کار می‌برید تنها کافی است که مطالب ذکر شده را به‌طورکلی رعایت کنید. به‌جای تمرکز روی روش آموزشی ویژه، سعی کنید که روی مباحث روان‌شناختی توجه داشته باشید. از روی نمونه داشتن صبر و حوصله در یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است. اگر صبر و حوصله داشته باشید می‌توانید که زبان انگلیسی را به‌صورت آهسته و پیوسته یاد بگیرید. اگر همیشه زبان انگلیسی شما در حال بهبود باشد – اگرچه این بهبود ناچیز باشد . همچنین در طول این راه بایستی یاد بگیرید که چگونه انگیزه‌ ی خود را بالا نگه دارید و چگونه بر کمروی و ترس در کلاس درس غلبه کنید.

مقدمه:
مطالعه‌ی آزاد و داوطلبانه، منبع اصلی تقویت مهارت خواندن و افزایش دایره‌ی لغات است. منبع اصلی توانایی ما در به‌کارگیری ساختارهای پیچیده‌ی گرامری است. منبع اصلی توانایی ما در نوشتن یک نوشته به شیوه‌ی صحیح است. و منبع اصلی اکثر اطلاعات ما از دنیای پیرامون است.
وقتی‌که شما به‌صورت داوطلبانه کتاب‌های جذاب می‌خوانید، دانش شما (مهارت‌های خواندن، گرامر و …) به‌صورت ناخودآگاه فراگرفته و جذب می‌شود. این دانش به‌طور عمیقی در ذهن شما ثبت می‌شود و در نهایت، جزئی از وجود شما می‌گردد.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
راهکاری برای بهتر شدن خوانداری زبان شما ۴
۱- تجربیات شخصی به ما چه میگوید ۴
– ۲ تحقیقات علمی به ما چه می‌گوید؟ ۵
نظر بزرگان در تأیید این تحقیقات علمی ۶
مشکل کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی چیست؟ ۷
به‌کارگیری روش‌های قدیمی و ناکارآمد آموزش زبان انگلیسی ۸
مطالعه‌ی آزاد چه کتاب‌هایی برای یادگیری زبان انگلیسی پیشنهاد می‌شود؟ ۹
۱-۶- کتاب های جذاب ۹
۲-۶- کتاب‌های گویای زبان انگلیسی ۹
چند قدم برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی ۱۱
روش رایج (اما غلط) آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم ۱۳
به کتابهای نواردار گوش دهید ۱۳
نتیجه گیری: ۱۵
منابع: ۱۶


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی چگونه با کاهش استرس در کلاس، فرایند یادگیری را زبان انگلیسی را بهبود بخشید

دانلود گزارش تخصصی چگونه با کاهش استرس در کلاس، فرایند یادگیری را زبان انگلیسی را بهبود بخشید


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

  تعداد صفحات: 30     کد محصول :6739      حجم فایل:74,28 KB      نوع فایل :rar 



اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان سال دوم تجربی را به درس ادبیات و آرایه‌های ادبی علاقه مند نماییم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان سال دوم تجربی را به درس ادبیات و آرایه‌های ادبی علاقه مند نماییم
چکیده
درس ادبیات فارسی یکی از مهم‌ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن‌ها می‌باشد. این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن آرایه‌های ادبی فراتر از دانش آن‌ها و معانی پیچیده که درک آن‌ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن‌هاست، از محبوبیت کمی برخوردار است.
من در این کار پژوهشی روش‌هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا مخصوصاً آرایه‌های ادبی بررسی می‌کنم و راهبرد آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهم.
از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده دانش آموزان گذاشته می‌شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می‌دهند و شیوه‌های تفکّر کردن را تمرین می‌کنند. که این عمل به صورت‌های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می‌گردد.
در نتیجه? این عمل اقدام پژوهی، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی و تدریس آرایه‌های ادبی را شناسایی و به بهبود آن‌ها می‌پردازم.

مقدمه
موضوع اقدام پژوهی علاقمند کردن دانش آموزان تجربی به آرایه‌های ادبیات دبیرستان می‌باشد. هدف اصلی من از انجام این پژوهی رفع مشکل بی علاقگی دانش آموزان تجربی در این دوره از دبیرستان است که در کلاس با این مشکل مواجه شده‌اند. و برای من در این کلاس به وجود آمده است. دلیل منطقی که من را انجام به این پژوهی کرده این است. قبل از آسیب‌های ناشی از عدم یادگیری آرایه‌های ادبی بنده تصمیم گرفتم که به بررسی‌های لازم برای انجام این پژوهش بپردازم. زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسان‌ها و جوامع انسانی به کار گرفته می‌شود. گرچه با ابزارهای دیگری مانند علائم، هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می‌توان ارتباط برقرار نمود، امّا انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است. از سوی دیگر، این پژوهش در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه‌ی دانش آموزان دوره دبیرستان دخترانه نجمه 2 به یادگیری آرایه‌های ادبیّات فارسی، کاربرد و ارتقاء سطح آگاهی خود افزایش دهد.

فهرست
چکیده 5
مقدمه 6
بیان مسئله و توصیف وضع موجود: 7
گرد آوری اطلاعات شواهد 1 8
یافته های علمی 9
انتخاب راه حل‌های جدید موقتی و اجرای آن‌ها 22
گردآوری اطلاعات شواهد 2 27
گزارش نهایی و نتیجه گیری 28
پیشنهادات 29
منابع و مآخذ 30

لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان سال دوم تجربی را به درس ادبیات و آرایه‌های ادبی علاقه مند نماییم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان سال دوم تجربی را به درس ادبیات و آرایه‌های ادبی علاقه مند نماییم

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 18     کد محصول :6740      حجم فایل:31,47 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی راهکارهایی برای آموزش بهتر و جذاب سازی درس ریاضی پایه دوم

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای آموزش بهتر و جذاب سازی درس ریاضی پایه دوم
چکیده:
همه معلمان و همکاران که پایه دوم را تدریس می‌کنند، اذعان می‌کنند که در درس ریاضی مبحث ساعت، محور، اعدادزوج وفرد و…. برای دانش آموزان ونحوه آموزش این کار برای معلمان بحثی بسیارمهم است. همکاران معتقد می باشندکه این مباحث تاسالهای بعدی نیز دارای کاربرد فراوانی میباشد. از اینرو با مبنا قرار دادن این موضوع مهم درصدد جمع آوری راههایی برای آموزش بهتر مطالب آمده ام.
اهداف تحقیق:
• آموزش ساعت ودقیقه به سبک بازی‌های کودکانه
• ثبات وپایداری یادگیری محوربه سبک بازی
• آموزش ویادگیری جذاب بحث اعدادزوج وفرد
• احساس رضایت درونی معلم ازآموزش
• بانشاط سازی آموزشی کلاس درس

مقدمه:
ریاضیات بزرگ‌ترین میراث بشریت می‌باشند، و ایجاد و ابداع آن صرف نظر از قواعد علمی و موارد استعمار از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از مهم‌ترین افتخارات آدمی است در جامعه امروزی به هر شاخه‌ای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می‌بینیم و کمترین تأثیری که می‌توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است. این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایین دارد. امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد علم نمی‌باشد. و این علم چه از لحاظ اقتصادی و اخلاقی حق علوم فراگیران می‌باشد پس به نظر می‌رسد با یهره‌مندی از امکانات و به کار بستن شیوه‌های مناسب آموزش توسط آموزگاران و با روش‌های متنوع و جذاب کودکان را به ارزش و اهمیت این درس علاقمند و مطلع نمود.



لینک دانلود:


گزارش تخصصی راهکارهایی برای آموزش بهتر و جذاب سازی درس ریاضی


گزارش تخصصی راهکارهایی برای آموزش بهتر و جذاب سازی درس ریاضی

  • ali ahmadi